luni, 21 februarie 2011

Eu te iubesc, eu te omor!

Una din placerile mele e sa merg la teatru . Premiera vazuta sambata mi-a incarcat bateriile ..."Eu te iubesc, eu te omor!" - un spectacol de Tudor Tabacaru. Din suflet va recomand sa vedeti piesa ....ce parca-i rupta din realitatea de zi cu zi.
Rezumatul ..." o scriitoare interesata de mecanismul declansator al crimei, un director de penitenciar nu tocmai conform normelor si patru puscariasi care duc in spate patru povesti de dragoste, toate finalizate cu cate o crima. Convingerea conform careia dragostea iti da drept de viata si de moarte asupra persoanei iubite.
Dragostea dusa la extrem , dragostea care scapa de sub control pentru ca imediat sa denatureze .... Impulsul ucigas care actioneaza ca cel mai firesc lucru din lume si fiinta umana capabila de cele mai nechibzuite gesturi... Apoi vina care, intotdeauna este plasata in exterior, eventual unor forte supranaturale. Si, evident, justificarea - cea care iti da puterea sa traiesti in continuare, pentru ca, nu-i asa? ceva care depaseste puterea de intelegere a actionat prin intermediul tau.
O tragi-comedie contruita la limita dintre dragoste si nebunie, un spectacol in care, razand, te trezesti c-ai intrat, alaturi de personaje, intr-o adevarata si cumplita drama"
Felicitari echipei de actori de la Teatrul Tineretului din Piatra Neamt : Eliza Man, Victor Giurescu, Dragos Ionescu, Cezar Antal, Daniel Besleaga, Matei Rotaru

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu