miercuri, 20 octombrie 2010

Blonda la cumparaturi ...


Pentru a se dovedi ca blondele nu sint proaste, s-a organizat o conferinta de presa.
O blonda a fost intrebata:
- Cit face 1+1?
Ea raspunde:
- 5.
Din sala se aude:
- Mai dati-i o sansa.
Apoi este intrebata alta. Ea raspunde:
- 2. Din sala se aude:
- Mai dati-i o sansa...

Imi place sa merg la cumparaturi , parca cui nu-i place, insa nu-s foarte atenta la calculul total. Cred ca am o minte ce funtioneaza cu incetinitorul cand vine vorba de adunari, scaderi … Cine stie de cate ori poate n-am fost " sanctionata " pentru neatentia mea, insa macar n-am stiut ! 
Am acceptat pana si etapa cu restul in gume, bombonele si altele asemenea , mergand pe principiul ca macar se purtau corect cu mine.  Insa aziiiiii ... am fost prostita pe fata, incat la final am ramas tot eu datoare ! Nu pentru multi banuti ..in total cred e vorba de 1 leu , insa ma irita faptul ca am fost prostita pe fata.
Ma gandesc ca poate mi-o fi murit neuronul de singuratate , de n-a mai avut timp sa reactioneze !!! 
Insa ….. tura urmatoare reactionez ! Daca scoti creierul unei blonde ii creste nivelul de inteligenta !!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu