vineri, 20 noiembrie 2009

Simplitate

Miscata sunt de simplitatea unor oameni ...
Bob Procter spunea ca "fericirea nu are nimic de-a face cu banii. Exista saraci care sunt fericiti cu ceea ce au, dupa cum exista oameni super bogati care sunt nefericiti". "Suntem obisnuiti sa tratam oamenii dupa statistici, dupa notele de la scoala, dupa CV si mai putin dupa potentialul lor real" ...as adauga si dupa functia detinuta.
Compania pentru care lucrez, mi-a dat ocazia sa cunosc oameni cu potential mare, dar care se limiteaza la "fisa postului" si care asteapta ca cineva sa-i descopere. Astazi am fost tratata ca dupa ierarho-statistica firmei!
Cand faci tu alegerile sau criteriile de selectie pentru cei cu care intri-n raport, te simti cumva indreptatit, repetandu-ti ca-i viata ta si faci ce-i mai potrivit, insa, cand se intampla invers, ai un sentiment de jena. Poate doar pentru mine!
Pentru cateva clipe m-am intrebat daca cei din jur nu se simt bine cu mine sau in general cu cei ce au un alt sistem de valori ... insaaa, cred ca e doar admiratia mea pentru respectul original si autentic al oamenilor simpli fata de cei pe care-i considera superiori (intr-un mod doar de ei stiut). Nu mi-am propus sa comentez atitudinea lor, ci doar sa ma bucur inca o data de lectiile le care ti le da viata ..zi de zi !

Un comentariu:

  1. E o lectie minunata sa vezi ca exista inca oameni cu sisteme de valori bine definite, care respecta pe cei care au reusit prin minte si eforturi sa dobandeasca ce ei nu au putut si pe care le considera de valoare. E minunat sa vezi ca exista respect autentic, ca exista buna crestere, e minunat sa simti ca esti respectat pentru ceea ce esti, pentru ceea ce ai reusit. Nu respectul dat de nevoie, de ganduri ascunse, ci respectul adevarat, care vine din interior, care arata respectul valorii dobandite. Am crezut multa vreme ca acest respect s-a pierdut, ca nu mai exista in lumea noastra, plina numai de gandul la profit. Am fost surprins ca l-am intalnit la munte, printre oameni simpli si totsi atat de plini de complexitate. Ma bucur enorm ca mai exista asa ceva, si vorba unui post TV :
    JOS PALARIA!

    RăspundețiȘtergere